ششمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش نشانی، امداد و نجات و مدیریت بحران

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش نشانی، امداد و نجات و مدیریت بحران می تواند گامی موثر در راستای ارتقاء استانداردهای مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست بردارد. این نمایشگاه تخصصی در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد، کلیه سازمان ها، شرکت ها، صنایع تولیدی و خدماتی ذینفع خواهند بود. حضور، تعامل و هم فکری بین صاحبان صنایع، محققان و صاحب نظران می تواند بالابردن سطح علمی شرکت کنندگان، ارائه فناوری های نوین و تخصصی، معرفی شرکت های فعال در حوزه HSE، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت های پژوهشی، تغییر نگرش های جدید در زمینه های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در تمامی صنایع و ارائه چشم اندازی جدید در عرصه سلامت و بهداشت جامعه را در پی داشته باشد.

پوستر نمایشگاه

گزارش تصویری از حضور نمایشگاه مجازی باما HSE در پنجمین نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش نشانی و مدیریت بحران (۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۹۸- تهران) 

ویژگی های نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست

این نمایشگاه از حمایت حوزه کارفرمایی (وزارت نفت و شرکت های تابعه، وزارت صنعت و معدن تجارت، سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و …) برخوردار می باشد. همچنین در این نمایشگاه برای حضور و بازدید کارفرمایان و کارشناسان فعال در حوزه HSE برنامه ریزی شده است.

حضور گسترده و موثر مراکز دانشگاهی و آموزشی در نمایشگاه و برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی در حاشیه نمایشگاه و گستردگی گروه های کالایی مرتبط با موضوع ایمنی، بهداشت، محیط زیست، آتش نشانی و امداد و نجات و در نتیجه حضور موثر شرکت ها، نهادها و سازمان های مختلف در این نمایشگاه می تواند مفید واقع شود.

بنابر اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست ، همزمان با این رویداد نمایشگاه بین المللی صنعت تهران، نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی وخدمات شهری، نمایشگاه بین المللی فناوری نانو و نمایشگاه لوله و اتصالات و تجهیزات وابسته برگزار می گردد.

نمایشگاه مجازی باما HSE، یک فضای رایگان دائمی جهت تبلیغات کلیه شرکت ها، مؤسسات، فروشگاه ها، اشخاص حقیقی، NGO ها، کانون ها، انجمن ها و سازمان های مرتبط با بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در اختیار فعالان این حوزه قرار داده است. برای ثبت رایگان کسب و کار خود یا تبلیغات در سایت کلیک کنید. 

مدوعوین و بازدید کنندگان نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست

برای دریافت فرم پیش ثبت نام ششمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش نشانی، امداد و نجات و مدیریت بحران اینجا را کلیک کنید. 

مشخصات نمایشگاه

نوع نمایشگاه : بین المللی تخصصی
زمان برگزاری : ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹
مکان برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
ساعات بازدید : ۱۰ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر
برگزارکننده و مجری: موسسه فرارسانه جامع نما آسیا
شماره تماس: ۵۵۶۸۸۳۰۹-۵۵۶۸۸۳۲۰ -۰۲۱
سایت اطلاع رسانی: www.isecexpo.com
ایمیل: info@isecexpo.com

برای اطلاع از رویداد های حوزه بهداشت،‌ ایمنی،‌ محیط زیست و انرژی در شبکه های مجازی لینکدین،‌ توییتر، تلگرام و اینستاگرام bamahse  و hsebama نمایشگاه مجازی باما HSE را دنبال کنید.

 

خروج از نسخه موبایل