مسابقه دانشجویی: طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

 

دکتر محمدتقی قانعیان استاد دانشگاه و مؤسس نمایشگاه مجازی باما از مسابقه ای با عنوان طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان خبر داد.

 

نمایشگاه مجازی باما یک سایت تخصصی در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی است که به دنبال توانمندسازی دانشجویان از طریق ارتباط بین واحدهای درسی دانشگاهی و شرکت های فعال در سطح کشور است.

 

مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

هدف از اجرای طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان این است که با توجه به اینکه در ایام اوقات فراغت کرونایی امکان کارآموزی دانشجویان وجود ندارد، بتوانند با مؤسسات و شرکت های مرتبط با رشته خود آشنا شوند.

شما دانشجویان عزیز می توانید با ورود به سایت این شرکت ها، محصولات و خدمات، کاتالوگ ها، پروژه های اجرا شده و سایر اطلاعات این شرکت ها را ببینید. با شرکت های دانش بنیان آشنا شوید. اختراعات حوزه تخصصی خود را ببینید.

شما می توانید از طریق ایمیل و … با این شرکت ها در تماس باشید و در صورت موافقت شرکت، دوره کارآموزی خود را در این شرکت ها بگذرانید.

شرکت در مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

برای شرکت در طرح اوقات فراغت کرونایی، دانشجویان عزیز باید جدول شماره یک را برای دروس تخصصی خود تکمیل کرده و همراه با مشخصات کامل (رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، شماره موبایل) ترجیحاً به آدرس های ایمیل سایت نمایشگاه مجازی باما (bamahse@gmail.com،info@bamahse.com،support@bamahse.com) و یا به شبکه های مجازی شماره تلفن های ۰۹۱۷۱۲۶۲۲۰۴ و ۰۹۱۳۳۵۶۴۵۴۷ ارسال کنند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

توجه: همه دانشجویان از مقاطع و رشته های مختلف وزارت بهداشت و علوم می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

برای دانلود فایل  word مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان (شامل اطلاعات موردنیاز و جدولی که باید تکمیل شود) اینجا کلیک کنید.

راهنمای تکمیل جدول طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

لیستی از واحدهای درسی تخصصی که گذرانده اید را تهیه کنید.

– در ستون اول جدول عنوان واحدهای درسی تخصصی گذرانده شده را یادداشت کنید.

– در ستون دوم فکر کنید واحدهای درسی تخصصی که در دانشگاه گذرانده اید چه کاربردی دارد، کجا می شود از این مطالب یاد گرفته شده استفاده کرد، چگونه می شود از این واحدهای درسی درآمد کسب کرد.

– در ستون سوم لیستی از شرکت هایی که به هر یک از این دروس مرتبط بوده و در حال فعالیت هستند را سرچ کنید. وارد سایت این شرکت ها شوید. محصولات و خدمات، کاتالوگ و پروژه های اجرا شده و سایر اطلاعات این شرکت ها را ببینید. با شرکت های دانش بنیان آشنا شوید و با خود فکر کنید که آیا من می توانم در آینده در حوزه تخصصی خود یک شرکت دانش بنیان داشته باشم.

آیا من می توانم در آینده در حوزه تخصصی خود یک شرکت دانش بنیان داشته باشم؟؟

– در ستون چهارم فکر کنید که من برای ورود به بازار کار و کسب درآمد از طریق این واحدهای گذرانده شده به چه مهارت های فردی و حرفه ای دیگری (نظیر فن بیان، نرم افزارهای تخصصی رشته، نرم افزارهای طراحی مانند اتوکد، فتوشاپ، زبان انگلیسی و … ) نیاز دارم.

در حال حاضر در سایت نمایشگاه مجازی باما (www.bamahse.com) حدود ۱۴۶ رشته دانشگاهی و شرکت های فعال مربوط به این رشته ها معرفی شده اند که برای تکمیل این جدول می توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

برای راهنمایی بیشتر، نمونه مشابهی از جدول که توسط یکی از دانشجویان تکمیل شده است را در زیر می بینید.

نظر به اینکه هدف اصلی ایده باما، توانمندسازی و کمک به دانشجویان برای آشنایی با کاربرد واحدهای درسی دانشگاهی و داشتن آینده شغلی بهتر است، لذا خواهشمند است با حوصله جدول را برای تعداد بیشتری از واحدهای درسی تخصصی خود و با استفاده از جستجوی اینترنتی تکمیل نمایید.

نحوه بررسی و اعلام نتایج مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

کلیه جداول طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان پس از دریافت، بررسی و با مشارکت دفتر ارتباط با صنعت و تعدادی از اساتید با تخصص های مختلف، مورد ارزیابی قرار می گیرند. جداول ناقص و دارای اشکال، حذف شده و لیستی از اسامی دانشجویانی که جداول را به نحو مطلوب تکمیل نموده اند، تهیه می شود.
از این موارد به قید قرعه ۱۲ مورد انتخاب می گردد. سپس جداول ارسالی توسط این ۱۲ دانشجو، بررسی کیفی خواهد شد و به ترتیب در ۴ گروه ۳ نفره اول، دوم، سوم  و چهارم قرار می گیرند.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان تاریخ ۱۳۹۹/۳/۳ می باشد.

جوایز مسابقه طرح اوقات فراغت کرونایی دانشجویان

– سه نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال

– سه نفر دوم مبلغ ۸ میلیون ریال

– سه نفر سوم مبلغ ۶ میلیون ریال

– سه نفر چهارم مبلغ ۴ میلیون ریال

آشنایی بیشتر با تفکر باما (باما در فضای مجازی)

در شبکه های مجازی لینکدین،‌ توییتر، تلگرام و اینستاگرام bamahse  و hsebama نمایشگاه مجازی باما را دنبال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

دکتر محمدتقی قانعیان  ۰۹۱۳۳۵۶۴۵۴۷

مهندس مریم غلامی دانشجوی دکترای بهداشت محیط  ۰۹۱۷۱۲۶۲۲۰۴

خروج از نسخه موبایل