انتشارات آثار سبحان: ناشر کتب مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست

 

انتشارات آثار سبحان یکی از انتشارات فعال در حوزه نشر کتب علوم پزشکی از جمله کتب مرتبط با بهداشت، ایمنی، محیط زیست و HSE است. این انتشارات از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با مدیریت آقای مرتضی جعفری پور آغاز نموده است.

با توجه به فعالیت این ناشر در حوزه نشر کتب مربوط به بهداشت، ایمنی، محیط زیست و HSE، نمایشگاه مجازی باما مصاحبه ای را با آقای مرتضی جعفری پور انجام داده است که در ادامه می خوانید.

آقای مرتضی جعفری پور مدرک لیسانس دارد و حدود سه دهه است که در حوزه نشر کتب علوم پزشکی فعالیت می کند.

 

انتشارات آثار سبحان در چه زمینه ­هایی فعالیت می کند؟

انتشارات آثار سبحان در زمان های مختلف مجموعاً از ۴ نفر تا ۷ نفر کارمند داشته و تاکنون بیش از ۵۰۰ کتاب در حوزه علوم پزشکی (از جمله کتب مربوط به حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و HSE) را منتشر نموده است. همچنین این انتشارات در زمینه فروش در نمایشگاه های کتاب استانی و بین المللی و نیز در کتاب فروشی ها و کتابخانه ها در سراسر کشور فعالیت دارد.

ایده اولیه این کسب و کار چگونه به ذهنتان رسید و آیا در این زمینه تجربه قبلی داشتید؟

خیر، اقوام در این رشته مشغول به کار بودند.

وجه تمایز کار شما با افراد دیگر فعال در این حرفه در چه مواردی است؟

انتشارات آثار سبحان کتاب های خلاصه و کتب تألیفی اساتید دانشگاه ها را منتشر می کند.

در موفقیت های کاری خود چه عواملی را دخیل یا مؤثر می دانید؟

به نظر بنده علاقه، تحصیلات، تجربه و پشتکار از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کاری است.

شما برای تبدیل شدن به مدیر و یا یک کارآفرین چه مسیری را طی نمودید؟

جدیت در کار و تلاش فراوان از مهم ترین عوامل موفقیت در این مسیر بوده است. روابط عمومی بسیار خوب و صداقت در کار نیز از ویژگی های مهم برای ورود به این مسیر است.

دانش، تخصص و مهارت های مورد نیاز حوزه کسب و کار شما چیست؟

مهارت داشتن در زمینه نرم افزارهای مختلف شامل فتوشاپ، ورد، اکسل و داشتن اطلاعات اولیه در حوزه رسانه های دیجیتال برای کار در بخش انتشارات مورد نیاز است.

 پیشنهاد شما برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با حوزه شغلی شما برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی و داشتن آینده شغلی بهتر چیست؟

دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با این حوزه بایستی کار در انتشارات را بصورت عملی تجربه نموده و با مخاطبین خود آشنا شوند.

عناوین اولویت های تحقیقاتی مورد نیاز شما که بتواند موضوع پایان نامه یا پروژه دانشجویان رشته های مرتبط باشد و بتواند به واحد تحقیق و توسعه شرکت شما کمک کند را بفرمایید؟

هر چیزی که بتواند افراد جامعه را در هر سنی ترغیب به کتاب خواندن کند مفید می باشد.

سخن پایانی

تمام کشورهای توسعه یافته با کسب علم و توانمندی علمی آن جوامع به رشد و شکوفایی رسیده اند. و این امر به یقین بدون مطالعه کتب مختلف علمی دست نیافتنی است. لطفاً هر چه توان دارید برای روشنگری جوامع بگوشید. ممنون وسپاسگزار

آدرس وب سایت و سایر راه ­های ارتباطی انتشارات آثار سبحان

www.asaresobhan.com

تلگرام:@asaresobhan

واتساپ: ۰۹۰۱۳۱۰۵۰۳۹

خروج از نسخه موبایل