بازدید از پارک علم و فناوری یزد

بازدید از پارک علم و فناوری یزد با همکاری نمایشگاه مجازی باما hse وابسته به شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا و انجمن علمی بهداشت محیط دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در روز سه شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۱  انجام شد. در این بازدید با همراهی جمعی از دانشجویان این دانشکده از تعدادی از شرکت های دانش بنیان با هدف آشنایی با اصول کارآفرینی و خلق محصول از ایده دیدن شد.

 

 

در  بازدید از قسمت های مختلف پارک علم و فناوری یزد از تعدادی از شرکت های دانش بنیان و حامی ایده از جمله فن بازار، شرکت نانو کیمیای کویر یزد و تعدادی دیگر از شرکت فعال در حوزه ی دارو و مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده که مرتبط با رشته بهداشت محیط بودند با هدف ارتباط دانشجویان با شرکت های دانش بنیان در حین تحصیل بازدید به عمل آمد.

 

در این بازدید زمانی برای ارائه مطالب مرتبط با حوزه فعالیت توسط هر شرکت در نظر گرفته شد که حاوی مفاهیمی از جمله تعریف کارآفرینی، معرفی راه های خلق و ثبت ایده، جنبه های مختلف کارآفرینی و چگونگی ارتباط دانشجویان با این پارک و شرکت های دانش بنیان بود.

 

در بخش پایانی این بازدید از شرکت تعاونی دانش بنیان بهینه کار یزد که شرکتی فعال در حوزه تولید شیرآلات بهینه ساز مصرف آب می باشد بازدید شد و تولیدات متنوع این شرکت نظیر دوش ها و شیر آلات پدالی و نی دار به دانشجویان معرفی گردید.

 

خروج از نسخه موبایل