مجله مهندسی بهداشت حرفه ای

این مجله در حال حاضر در نمایه ساز های معتبر EBSCO ،Chemical Abstract Service نمایه شده است. رتبه علمی پژوهشی مجله مهندسی بهداشت حرفه ای بر اساس مصوبه یکصد و دوازدهمین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور تأیید، و طی نامه شماره ۳۲۹۱/د/۷۰۰ مورخ  ۹۵/۸/۱۶ از سوی معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت متبوع ابلاغ شده است.
فصلنامه قطب علمی بهداشت حرفه ای ایران، با عنوان مجله مهندسی بهداشت حرفه ای با مدیریت گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان و با هدف ترویج و انتشار یافته های علمی مبتنی بر پژوهش در زمینه های مختلف مهندسی بهداشت حرفه ای، ارتقاء دانش موجود و بهره برداری کلیه محققانی که در این زمینه فعالیت می کنند، به چاپ می رسد. مجله به صورت فصلنامه و به زبان فارسی بوده و خلاصه مقالات آن به زبان انگلیسی نیز منتشر می شود.
مجله مهندسی بهداشت حرفه ای با هدف انتشار یافته های علمی مبتنی بر پژوهش در زمینه های مختلف مهندسی بهداشت حرفه ای از جمله عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار، عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار، عوامل مکانیکی زیان آور، ارگونومی و ایمنی صنعتی فعالیت می کند. این مجله از مقالات پژوهشی که بر مبنای اصول مهندسی بهداشت حرفه ای در زمینه شناسایی و اندازه گیری عوامل زیان آور، ارزیابی مواجهه های شغلی و کنترل عوامل زیان آور باشد، استقبال می کند.
جهت مشاهده محتوای این مجله، به لینک زیر مراجعه نمایید.
خروج از نسخه موبایل