گروه مشاوره مهندسی حامیان سلامت شهر ایمن

ارگانهای رو به تعالی با توجه به اهمیت مشاوره و آموزش، تلاش می کنند فرصت هایی را برای رشد و بالندگی اعضای خود به وجود آورند. پیشرفت و تحولات سریع علم و تکنولوژی همراه با تحولات وسیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاب می کند که، کارشناسان و مشاوران به عنوان مهمترین عامل توسعه یک شهر، به منظور همگامی و همراهی با تحولات مذکور، بتوانند به عنوان عنصری فعال و مؤثر در جهت تحقق اهداف خود و گروه، نقش لازم را ایفا نمایند.


از سوی دیگر، محاسبات و تجربیات ثابت کرده است که بستر سازی ایمنی در محل کار و نظارت بر اجرای آن، گام بلندی در جهت نیل به توسعه پایدار و افزایش بهره وری و کاهش خسارات مادی و معنوی است.
در این راستا به منظور دستیابی به اهداف کارفرمایان، که همانا افزایش بهره وری و کاهش خسارات مادی و معنوی است، این گروه در نظر دارد رسالت خود را تحت عنوان ایجاد ایمنی و آرامش، سرمایه گذاری اثربخش، و کاهش هزینه های ناشی از خسارات برای سرمایه گذاران، مدیران و سایر اقشار جامعه در راستای نیل به توسعه پایدار، از طریق آموزش های تخصصی، مشاوره با ارائه راهکارهای کاربردی پیشگیرانه در این زمینه، ایفا نماید. خدمات ارائه شده توسط گروه مشاوره مهندسی حامیان سلامت شهر ایمن، بر اساس صداقت، بی طرفی، عدل، انصاف و پایبندی به اصول اخلاقی بوده، و گروه متعهد به کاربرد و اجرای بالاترین استانداردهای رفتار حرفه ای می باشد.

عملکرد مسئولانه و با شرافت، مطابق با قانون و اصول اخلاقی به منظور تحکیم و تقویت حیثیت، اعتبار و مفید بودن خدمات مهندسی و صنعتی، شعار اخلاقی گروه می باشد. آموزش، مشاوره، طراحی، نظارت، هدایت شغلی، و ارائه خدمات مرتبط در راستای: خدمات مهندسی و مدیریت ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست، سلامت و بهداشت (عمومی، روانی و صنعتی)، انرژی، فنی مهندسی، امداد و نجات، بازرسی، روابط کار، سیستمهای حفاظتی، حقوق و بیمه، در بخشهای: عمومی، خصوصی، خدماتی، اداری و صنعتی، از اهداف کلان این مجموعه بوده و ارتقاء سطح ایمنی و امنیت، سلامت، بهداشت، و دانش فنی مجموعه های شهری و صنعتی از طریق افزایش سطح توانایی، دانش، مهارت و شایستگی های شغلی برای ارائه خدمات مطلوب تر، روزآمد سازی، توانمند سازی و توسعه دانش، بینش، مهارت، نگرش معنوی، بصیرتی کلیه اقشار، سازمانها و ارگانهای تولیدی و خدماتی جامعه با استفاده از دانش فنی و تجربه کارشناسان گروه، را در بر می گیرد.


انجام خدمات مشاوره ای پیرامون موضوع فعالیت گروه به منظور بهینه سازی شرایط کاری و کاهش یا حذف شرایط ناایمن و ایجاد محیطی سالم برای کار و زندگی، افزایش اثربخشی، بهره وری و کارایی و کاهش اعمال ناایمن درکلیه فعالیتهای تولیدی و خدماتی از طریق برگزاری دوره های آموزشی به منظور توسعه بینش، دانش و مهارت های آنان، از جمله خدماتی است که، گروه مشاوره مهندسی حامیان سلامت شهر ایمن با بهره گیری از توان علمی – تجربی متخصصین خود، به نحوی مطلوب ارائه می دهد.


حضور کارشناسان و مدیرانی از اقصی نقاط کشور، ازجمله از شهرهای: اصفهان، بهبهان، دزفول، اهواز، ایرانشهر، کاشان، ساوه، فولادشهر، کازرون، ایذه، کرمانشاه، بوشهر، گچساران، گهواره، و مبارکه، در چند دوره گذشته نشانه استقبال فراوان متقاضیان، از دوره های آموزشی با کیفیت و بروز می باشد.
از سوی دیگر، این گروه آمادگی همکاری با شهرداری ها و سایر مراجع صدور پروانه، از جمله، شرکتهای شهرکهای صنعتی، به منظور پیاده سازی شهر ایمن و صنعت ایمن، و در کنار آن، ارائه طرح های ایمنی – آتش نشانی جهت ساخت و ساز های در شرف انجام، بر اساس آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان و آئین نامه ها و دستورالعمل های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد.
همچنین گروه مشاوره مهندسی حامیان سلامت شهر ایمن به پشتوانه کارشناسانی با سه دهه فعالیت مشاوره ای و آموزشی، در نظر دارد نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی خود به منظور همکاری های آتی در سطح کشور اقدام نماید.


لذا از متخصصین گرامی و علاقمند دعوت به عمل می آید در هر یک از زمینه های فعالیت گروه تمایل و آمادگی آموزش یا مشاوره دارند، ضمن ارسال رزومه خود، زمینه و موضوعات مشاوره، یا مباحث آموزشی را با سرفصلهای مربوطه، بصورت فایلهای مجزا به آدرس تلگرامی @scceg یا ایمیل a_yavari@kkrd.ir ارسال فرمایند.
امیدکه بتوانیم با همراهی شما در راستای اعتلای فرهنگ HSEE در جامعه شهری و صنعتی گامهای مؤثری برداریم.

با ما همراه باشید و جهت مطالعه مطالب علمی، و اطلاع از دوره های آموزشی در شرف انجام، به کانال تلگرامی ما بپیوندید:
https://t.me/safe_city_group
صفحه اینستاگرامی ما را فالو کنید:
https://instagram.com/she_safe_city_magazine
و از سایت ما دیدن فرمایید:
https://safe-city-experts.ir

خروج از نسخه موبایل