پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط

همایش ملی بهداشت محیط

در مورد پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط بیشتر بدانید.

بدینوسیله با کمال مسرت به اطلاع اساتید، دانشجویان، اندیشمندان و پژوهشگران می رساند که پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۳ لغایت ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش، ایجاد بستری جهت تبادل دستاوردهای علمی و ارائه آخرین تجارب پژوهشی اساتید، دانشجویان و محققان در حوزه های مرتبط با رشته مهندسی بهداشت محیط و در سطح بین المللی می باشد. لذا از همه اندیشمندان گرامی صمیمانه دعوت می‌نماید تا با شرکت فعال در این همایش، آخرین یافته های علمی خود را در قالب مقالات ارسال نمایید.

دریافت مقالات از ۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه سال جاری  ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد می شود تا جهت مشاهده محورهای همایش، ثبت نام، ارسال مقاله و دریافت سایر اطلاعات تکمیلی به تارنمای رسمی همایش به آدرس ehconference.ir مراجعه فرمائید.

راه های ارتباطی

همچنین علاقه مندان می توانند جهت پیگیری اخبار و اطلاعیه ها از راه های ارتباطی زیر نیز استفاده نمایند:

کانال واتس اپ: https://chat.whatsapp.com/KjiTltDuHeq3n27FSCHHeH

کانال تلگرام: Telegram.me/ehconference

کانال اینستاگرام: Ehconference

جهت ارسال درخواست، پیشنهادات و یا پیگیری امور مرتبط با مقالات خود، می توانید علاوه بر تماس تلفنی با دبیرخانه همایش ۵۵۵۷۱۰۵۵-۰۳۱ (تلفکس)، از پیام نگار همایش info@ehconference.ir و یا پشتیبانی موجود در تارنمای همایش (ehconference.ir) نیز استفاده کنید. در صورتی که برقرای ارتباط و ارسال درخواست با استفاده از روش های فوق میسر نگردید، با آقای دکتر احسان احمدی  (ahmadi-e@kaums.ac.ir) مسئول دبیرخانه همایش تماس حاصل نمائید.

چاپ مقالات برگزیده

ضمناً، مقالات برگزیده و برتر پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط در یک شماره ویژه از مجله ی International Archives of Health Sciences متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کاشان به چاپ خواهند رسید.

مقالات برتر پس از بررسی تخصصی توسط کمیته ی علمی، هیات داوران و شورای عالی همایش انتخاب خواهند شد. مقالات برتر انتخاب شده پس از کسب رضایت نویسندگان آنها، برای ثبت و ارسال به مجله ی مذکور ارجاع داده خواهند شد. مقالات برتر می بایست به فرمت این مجله تنظیم گردند.

لازم به ذکر است که این مجله در پایگاه (ISI) Web of Science نمایه می شود.

علاقه مندان می توانند اطلاعات مجله ی مذکور را از طریق تارنماهای منبع یاب وزارت بهداشت به آدرس (rsf.research.ac.ir) و یا مجله (iahs.kaums.ac.ir) مشاهده نمایند.

علاقه مندان به شرکت در همایش و ارسال مقاله، با مراجعه به تارنمای همایش (ehconference.ir) محورهای همایش و تاریخ های مهم آنرا مطالعه نمایند.

ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای شما عزیزان

دکتر غلامرضا مصطفایی

خروج از نسخه موبایل