آشنایی با فعالیت های شرکت شایسته کار راد کاسپین

با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با بازار کار و آینده شغلی، نمایشگاه مجازی باما مصاحبه ای را با مدیرعامل محترم شرکت شایسته کار راد کاسپین جناب آقای مهندس امیرحسین افتخاری انجام داده است.

آقای مهندس افتخاری در رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است. ایشان در زمینه طراحی و اجرای تصفیه خانه های آب و فاضلاب بهداشتی و صنعتی فعالیت می کند.

 

 

شرکت شایسته کار راد کاسپین در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

 

در تیم همکاری شرکت شایسته کار راد کاسپین چه تخصص هایی وجود دارد؟

مهندس بخش طراحی و نظارت و اجرای تصفیه خانه های آب و فاضلاب، مهندس برق، مهندس مکانیک، مهندس محیط زیست، کارشناس HSE، کارشناس کنترل کیفیت، کارشناس بخش R&D (تحقیق و توسعه)، مدیر تولید، کارشناسان فروش و بازرگانی، کارمندان پشتیبانی فنی

 

برای آشنایی بیشتر با فعالیت شرکت های پیمانکار اجرا و ساخت تصفیه خانه ها و تأسیسات آب و فاضلاب اینجا کلیک کنید.

 ایده اولیه این کسب و کار چگونه به ذهن شما رسید و آیا در این زمینه تجربه قبلی داشتید؟

رشد روز افزون جمعیت، گسترش صنایع، افزایش تقاضا، پایین بودن میزان بارندگی و محدودیت منابع آب از لحاظ کیفی و کمی از چالش های اساسی پیش روی صنعت آب و فاضلاب کشور هستند.

پیدایش صنعت و گسترش آلاینده های زیست محیطی باعث شده که در سراسر دنیا از جمله کشور ما قوانین و مقررات جدی برای دفع فاضلاب و پساب های صنعتی اعمال گردد. به همین جهت مسئله جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی به یکی از مهمترین برنامه ها در زمینه صنایع، مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات و کارگاه های صنعتی و ساختمانی و هتل ها، بیمارستان ها و … تبدیل شده است.

شرکت شایسته کار راد کاسپین با احاطه کامل بر این موضوع و با اتکا به دانش فنی و تجربیات پرسنل سختکوش که بسیاری از ایشان دانش آموخته‌ و اساتید مجرب رشته‌ فنی – مهندسی دانشگاه‌های برتر داخلی هستند، در زمینه روش های تصفیه آب و فاضلاب و آشنایی با تکنولوژی های نوین در این زمینه، قادر به انجام کلیه خدمات مورد نیاز در بخش جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی به بهترین شکل می باشد.

وجه تمایز کار شما با افراد دیگری که در این حرفه فعالند چیست؟ شما چه نوآوری هایی در کسب و کار داشتید؟

در موفقیت های کاری خود چه عواملی را دخیل یا مؤثر می دانید؟

برای آشنایی بیشتر با فعالیت پیمانکاران بهره برداری از تأسیسات و تعمیر تجهیزات آب و فاضلاب اینجا کلیک کنید.

 شما برای تبدیل شدن به مدیر و یا یک کارآفرین چه مسیری را طی کردید؟

کارآفرینی یک جریان پیشرفت است. هیچ کس از ابتدا خیلی عالی نبوده اما در انتها می‌تواند به یک کارآفرین بی‌نظیر تبدیل شود. سختی یا راحتی مسیر کارآفرینی بستگی زیادی به میزان علاقه ما نسبت به کسب‌وکارمان دارد.

چه دانش، تخصص و مهارت هایی در کسب و کار شما مورد نیاز هست؟ چه شاخص هایی را در جذب نیروی انسانی برای شرکت خود مورد توجه قرار می دهید؟

دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط و تجربه در زمینه های فرآیند تصفیه آب و فاضلاب، تجهیزات ثابت، تجهیزات دوار، ابزار دقیق، پایپینگ، کارهای سازه ای و عمرانی، سیستم کنترل و برنامه ریزی PLC، برآورد و کنترل پروژه

دانشجویان و فارغ التحصیلان چه رشته هایی مورد نیاز شما هستند؟

آیا امکان همکاری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها در قالب کارورزی، کارآموزی و یا استخدام در شرکت شما وجود دارد؟

شرکت شایسته کار راد کاسپین از تمامی فارغ التحصیلان رشته های مذکور در صورت داشتن تجربه در زمینه های مرتبط با فرایندهای تصفیه آب و فاضلاب، ساخت سازه های بتنی، آشنا به اصول پایپینگ، برق و اتوماسیون صنعتی، لوله‌کشی و جوشکاری، فروش و بازاریابی دعوت به همکاری می کند.

 پیشنهاد شما برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با حوزه شغلی شما برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی و داشتن آینده شغلی بهتر چیست؟

موفقیت شغلی تنها به معنای اعتبار یا مقدار حقوق ماهیانه نیست، موفقیت نیازمند:

 آیا تاکنون از سایت نمایشگاه مجازی باماHSEE استفاده کرده اید؟ لطفاً مختصراً نظر خود را در این رابطه بفرمایید.

سایت نمایشگاه مجازی باماHSEE سایتی بسیار جالب و پیشرو در این زمینه میباشد که شاید بهترین بستر برای آشنایی صنایع با پیمانکاران و همچنین جویندگان کار با شرکت ها باشد.

عناوین اولویت های تحقیقاتی مورد نیاز شما که بتواند موضوع پایان نامه یا پروژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مرتبط باشد و بتواند به واحد تحقیق و توسعه شرکت شما کمک کند را بفرمایید؟

سخن پایانی شما؟

شرکت شایسته کار راد کاسپین سعی بر آن دارد که با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و استفاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسائل زیست محیطی بردارد.

آدرس وب سایت و سایر راه­ های ارتباطی شرکت خود را ذکر بفرمایید.

Email: info@skrc.ir

Web site Address: www.skrc.ir

خروج از نسخه موبایل