آشنایی با فعالیت های شرکت کولاک فن

 

با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با بازار کار و آینده شغلی، نمایشگاه مجازی باما مصاحبه ای را با مدیرعامل محترم شرکت کولاک فن برادران سوری انجام داده است.

 

 

شرکت کولاک فن در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

شرکت کولاک فن در سال  ۱۳۸۷ تأسیس شده است و در زمینه تولید و راه اندازی سیستم های تهویه صنعتی و عمومی از قبیل هواکش صنعتی، هواساز، ایرواشر، اکونوپک، اگزاست فن، سانتریفیوژ، هودهای صنعتی، کانال اسپیرال و … فعالیت می کند.

شرکت کولاک فن علاوه بر تولید انواع فن ها و هواکش های صنعتی و خانگی در زمینه مشاوره، محاسبه و طراحی انواع سیستم های تهویه صنعتی و مطبوع، انتقال ذرات با هوا و فیلتراسیون و تعمیر و نگهداری انواع سیستم های تهویه صنعتی و مطبوع و … نیز فعال می باشد.

در حال حاضر ۱۰ نفر پرسنل (جوشکار، مهندس صنایع، طراح، حسابدار) در این شرکت مشغول به کار هستند. مشتریان محصولات کولاک فن کارگاه ها، کارخانه ها، هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، کافی شاپ ها و … می باشند.

برای آشنایی بیشتر یا شرکت های فعال در حوزه تهویه صنعتی و مطبوع اینجا کلیک کنید.

ایده اولیه این کسب و کار چگونه به ذهنتان رسید و آیا در این زمینه تجربه قبلی داشتید؟

ایده اولیه تأسیس شرکت کولاک فن با توجه به رشته تحصیلی بوده و علاقه ایی که از قبل به کار تولید صنعتی داشتم.

وجه تمایز کار شما با افراد دیگر فعال در این حرفه در چه مواردی است؟

وجه تمایز ما با همکاران دیگر در دقت در ساخت محصولات و خدمات پس از فروش می باشد.

در موفقیت های کاری خود چه عواملی را دخیل یا مؤثر می دانید؟

موفقیت کاری خود را توکل به خدا و علاقه و پشتکار میدانم.

شما برای تبدیل شدن به مدیر و یا یک کارآفرین چه مسیری را طی نمودید؟

به هر حال هر کاری سختی و مشکلات خاص خودش را دارد. در ابتدا به عنوان کارآموز کار می کردم،  بعد با ۱۰ میلیون در یک کارگاه ۲۵۰ متری و با دو کارگر شروع به کار کردیم و الان به لطف خدا در یک کارگاه ۵۰۰ متری با ۱۰ نفر نیرو مشغول به کار هستیم.

دانش، تخصص و مهارت های مورد نیاز حوزه کسب و کار شما چیست؟

برای کار در شرکت کولاک فن نیاز به دانش مهندسی ساخت و تولید هست.

پیشنهاد شما برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با حوزه شغلی شما برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی و داشتن آینده شغلی بهتر چیست؟

مهندسی ساخت و تولید رشته ای از مهندسی است که به تحصیلات و تجاربی نیازمند است تا رویه‌های مهندسی را در پروسه های تولید و شیوه های تولید را در صنعت بفهمد، به کار گیرد و کنترل کند و به توان برنامه ریزی در فرآیند‌های تولید نیازمند است تا درباره ابزار‌ها، روند‌ها و ماشین آلات و تجهیزات تحقیق کند و آنها را بهبود بخشد و امکانات و سیستم ها را برای تولید فرآورده های با کیفیت و هزینه بهینه یکی کند. دروس این گرایش بر عکس گرایش های دیگر بیشتر به صورت عملی بوده و دانشجویان باید استعداد کارهای فنی را داشته تا بتوانند در این رشته موفق باشند. به طور کلی داشنجویان با یادگیری مباحث تئوری به پیاده سازی آنها در عمل می پردازند.

آدرس وب سایت و سایر راه های ارتباطی با شرکت کولاک فن

https://www.koolakfan.com

https://t.me/koolakfansoori

اینستاگرام: @koolakfan

 واتساپ: https://chat.whatsapp.com/HxFiYZWGEZrHq0MoVLeDab

https://chat.whatsapp.com/HxFiYZWGEZrHq0MoVLeDab

 

خروج از نسخه موبایل