اخذ مجوز برگزاری دوره های آموزشی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار توسط شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا

شرکت فناور آتی سلامت محیط وکار پویا صاحب امتیاز نمایشگاه مجازی باماHSE، از سال ۱۳۹۷ تأسیس و به عنوان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد، تحت پوشش پارک علم و فناوری یزد می باشد.

هدف اصلی تیم باماHSE به سرپرستی جناب آقای دکتر محمد تقی قانعیان، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی یزد، ارتقای فرهنگ ایمنی و HSE، کاهش حوادث، توانمندسازی، مهارت افزایی و بهبود آینده شغلی دانشجویان بوده است.

در ابتدا تصور بر این بوده که ایده استارت آپی باماHSE، برای دانشجویان رشته های مرتبط با HSE اجرا گردد و در ادامه برای سایر رشته ها اجرایی شود. در حال حاضر کسب و کارهای مرتبط با HSE در حدود ۱۰۰ گروه مجزا و حدود ۱۱۰ رشته دانشگاهی که به نحوی به HSEE در ارتباط است در سامانه نمایشگاه مجازی باماHSE با هدف توانمندسازی دانشجویان معرفی شده است.

شرکت آتی سلامت محیط و کارپویا از آذر ۱۳۹۹ با کمک متخصصین نیک اندیش حوزه ایمنی و HSE برگزاری دوره های آموزشی آنلاین را آغاز نمود و تاکنون تعداد زیادی دوره آموزشی در حیطه های مختلف بهداشت، ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران، محیط زیست، کارآفرینی و مهارت های نرم توسط شرکت آتی سلامت برگزار شده است.

اکثر دوره های آموزشی برگزارشده تاکنون رایگان بوده و فیلم آنها نیز بصورت رایگان در وبسایت نمایشگاه مجازی باما HSE بخش دوره های آموزشی به آدرس bamahse.com/workshops در دسترس است.

شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا در راستای فعالیت های خود، مجوزهایی نظیر مجوز فناوری پارک علم و فناوری، مجوز کانون تبلیغات آتی سلامت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد آتی سلامت در حیطه بهداشت و ایمنی و مدیریت آب از سازمان فنی و حرفه ای کشور را اخذ نموده بوده است.

 

 

در اواخر سال ۱۴۰۱ در راستای اخذ مجوز برگزاری دوره های ایمنی کار از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام و در تاریخ ۱۷/۲/۱۴۰۲ به لطف خدا و پیگیری مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، این مجوز صادر گردید.

 

در اینجا برخود لازم می دانیم از مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار نهایت سپاس خود را اعلام نموده و از تمام متخصصین ایمنی، آتش نشانی، بهداشت، محیط زیست، HSE که در طی حدود ۵ سال گذشته به هر نحو در تقویت و رشد تفکر خیرخواهانه و مبتنی بر مسئولیت اجتماعی باماHSE همکاری و همراهی نموده، مراتب تشکر و قدرانی خود را اعلام می داریم.

دوستان بزرگوار، متخصصین، کارشناسان و دانشجویان عزیز رشته های مرتبط با HSE ،از شما دعوت می نماییم از بستر رایگان تبلیغاتی (فعالیت ها، خدمات، محصولات)، شرکت در دوره های آموزشی، طرح کاد پلاس (مهارت افزایی) و تدریس در دوره های آموزشی بهره مند و حتی از این بستر برای توسعه بازار و افزایش درآمد خود استفاده نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص هر یک از حیطه های فعالیت شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا (باماHSE) می توانید به آدرس اینترنتی www.bamahse.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۴۲۲۷۸۰ تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل