آشنایی با فعالیت های شرکت احسان طب پارسیان

با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با بازار کار و آینده شغلی، نمایشگاه مجازی باما مصاحبه ای را با مدیرعامل محترم شرکت احسان طب پارسیان جناب آقای شاملی انجام داده است.

آقای شاملی در رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است.

 

 

شرکت احسان طب پارسیان در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

شرکت احسان طب پارسیان در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید انواع پک های جراحی یکبار مصرف استریل، انواع البسه یکبار مصرف، انواع پوشش بیماران و حفاظت فردی و انواع کاور تخت و تجهیزات مراکز درمانی فعالیت دارد. کلیه محصولات در کلین روم و اتاق تمیز با رعایت شرایط بهداشتی مطابق با اصول GMP تولید می شود.

در حال حاضر ۵ نفر نیروی فوق لیسانس، ۱۵ نفر لیسانس، ۵ نفر فوق دیپلم، ۱۰ نفر دیپلم و ۵ نفر زیر دیپلم در این شرکت مشغول به کار هستند.

ایده اولیه این کسب و کار چگونه به ذهنتان رسید و آیا در این زمینه تجربه قبلی داشتید؟

استفاده از محصولات چندبار مصرف باعث افزایش عفونت های بیمارستانی شده و با توجه به تحقیقات انجام شده و استفاده از محصولات یکبار مصرف در کشورهای اروپایی باعث شد که تولید محصولات یکبار مصرف را شروع کرده و مراکزی که از محصولات یکبار مصرف استفاده می کنند تقریباً، با میزان عفونت صفر همراه هستند.

وجه تمایز کار شما با افراد دیگر فعال در این حرفه در چه مواردی است؟

پک های جراحی با توجه به نوع عمل طراحی شده که بابت هر کدام پروانه ساخت جداگانه از وزارت بهداشت گرفته شده است، محصولات شرکت با توجه به سفارش مشتری در ابعاد، رنگ و ضخامت پارچه قابل تغییر می باشد. کلیه محصولات در کلین روم تولید می شود. پارچه ها با فیلم تنفسی لمینت می شوند، برای کلیه محصولات پروانه ساخت از وزارت بهداشت اخذ شده است.

برای آشنایی بیشتر با شرکت های فعال در حوزه بهداشت بیمارستان و سایر مراکز درمانی اینجا کلیک کنید.

در موفقیت های کاری خود چه عواملی را دخیل یا مؤثر می دانید؟

علاقه به انجام کار گروهی و تولید، تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده، خصلت مبارزه طلبی برای رسیدن به تولید دلخواه

شما برای تبدیل شدن به مدیر و یا یک کارآفرین چه مسیری را طی نمودید؟

گذشتن از درآمد ثابت ماهانه و ایمن، پیگیری های مستمر جهت اخذ مجوزهای لازم، افزایش آگاهی در خصوص محصولات تولیدی، تولید و بهینه سازی تولید و استفاده از بازخورد مشتریان برای رسیدن به تولید باکیفیت تر

دانش، تخصص و مهارت های مورد نیاز حوزه کسب و کار شما چیست؟

شناخت و آگاهی از انواع جراحی ها، آگاهی از بهداشت مراکز درمانی، آگاهی از نوع پوشش و حفاظت فردی پرسنل، آشنایی نسبی با تخت ها و تجهیزات مراکز درمانی. برای جذب نیروی انسانی در شرکت عواملی مانند صداقت، انگیزه و تجربه برای ما مهم است.

برای آشنایی با ویژگی های لباس کار ایمنی در محیط های کاری مختلف این مقاله را بخوانید.

آیا امکان همکاری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها در قالب کارورزی، کارآموزی و یا استخدام در شرکت شما وجود دارد؟

بله، ترجیحاً رشته میکروبیولوژی، بهداشت محیط و مهندسی پزشکی. در صورت تأیید نیروی انسانی موردنظر توسط شرکت، آموزش های لازم به این نیروها داده می شود.

پیشنهاد شما برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با حوزه شغلی شما برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی و داشتن آینده شغلی بهتر چیست؟

به نظر من مسیر کارآفرینی مشکلات خاص خودش را دارد که با پشتکار و صبوری می توان به هدف رسید، ولی متقاعد کردن حوزه بهداشت و سلامت به مراتب سخت تر هست. چون با سلامت و جان انسانها سروکار داریم و رعایت پروتکل ها بسیار ضروری است. پس باید قدرت نه شنیدن را داشته باشیم و دست از تلاش برنداریم.

سخن پایانی

اولویت های تحقیقاتی واحد تحقیق و توسعه متعاقباً اعلام می گردد.

به امید موفقیت شما

آدرس وب سایت و سایر راه های ارتباطی با شرکت احسان طب پارسیان

www.etpco.ir

تلفکس : ۳۸۴۱۵۵۱۶  –  ۳۸۴۱۵۵۱۵ – ۰۳۵

خروج از نسخه موبایل