برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی و بیست و سومین همایش ملی بهداشت محیط

چهارمین همایش بین المللی و بیست و سومین همایش ملی بهداشت محیط

چهارمین همایش بین المللی و بیست و سومین همایش ملی بهداشت محیط

همایش ملی بهداشت محیط باسابقه ترین همایش علمی مداوم کشور است. برگزارکننده اصلی آن” انجمن علمی بهداشت محیط ایران” می باشد. هر ساله یکی از دانشگاه‌های کشور میزبان برگزاری این همایش است. از سال ۱۳۹۵ این همایش به‌صورت بین المللی نیز برگزار می گردد و تاکنون سه دوره از آن به‌صورت بین المللی با حضور محققان و اساتید برجسته دنیا انجام شده است.

چهارمین همایش بین المللی و بیست و سومین همایش ملی بهداشت محیط

محورهای همایش

دکتر احسان ابوئی، دبیر اجرایی همایش بیان کرده اند در اسفند ماه سال جاری چهارمین همایش بین المللی و بیست و سومین همایش ملی بهداشت محیط ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با ۸ محور اساسی برگزار می گردد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. نقش بهداشت محیط در پیشگیری و کنترل اپیدمی ها (با تاکید بر کرونا)
  2. ارزیابی بار بیماری های ناشی از عوامل خطر محیطی
  3. بهداشت محیط؛ گذشته، حال و آینده
  4. کار آفرینی و اشتغال و تجاری سازی خدمات در بهداشت محیط
  5. بهداشت محیط؛ آموزش عمومی و مسئولیت اجتماعی
  6. شاخص‌های بهداشت محیط
  7. فناوری های کنترل آلاینده های محیط زیست
  8. پایش زیستی آلاینده های محیط زیست

محور جدید همایش؛ کارافرینی واشتغال و تجاری سازی خدمات در بهداشت محیط

در خصوص محور چهارم همایش (کارافرینی و اشتغال و تجاری سازی خدمات در بهداشت محیط) علاوه بر ارسال مقالات در این حوزه، برای اولین بار بستری برای طرح ایده ها و طرح های فناورانه اندیشمندان و پژوهشگران حوزه های تخصصی ایجاد شده است. در این همایش برترین ایده ها و طرح های فناورانه ارسال شده جهت ساخت نمونه اولیه محصول و توسعه کسب و کار مورد حمایت مراکز و شرکت های شتابدهنده قرار خواهند گرفت.

علاقمندان به شرکت در این حوزه می بایست از ۱دی ماه تا ۳۰ دی ماه آثار خود را بصورت یک اسلاید دارای عکس با فرمت مشخص شده به آدرس ایمیل ehconference2021@gmail.com ارسال نمایند. آثار ارسالی مورد داوری قرار گرفته و در صورت پذیرش در همایش نمایش داده خواهد شد و به برگزیدگان جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت. همچنین ایشان در ادامه افزودند برای اولین بار در تاریخ برگزاری همایش بین المللی بهداشت محیط ایران  امکان معرفی محصولات و خدمات تخصصی شرکت ها فراهم شده است.

کارآفرینی، اشتغال و تجاری سازی خدمات در بهداشت محیط

مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های فعال و فناور در حوزه های تخصصی بهداشت محیط می توانند فایل ویدیویی معرفی شرکت همراه با فایل word مشخصات شرکت ( فایل راهنما ) را  از تاریخ از ۱دی ماه تا ۳۰ دی ماه از طریق آدرس ایمیل ehconference2021@gmail.com با شرایط مشخص شده ارسال نمایند. همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس ehconference.ir مراجعه نمایند.

توضیحات جناب آقای دکتر مهدی مختاری، در رابطه با محور جدید همایش

ویدیو زیر توضیحات جناب آقای دکتر مهدی مختاری، دبیر علمی چهارمین همایش بین المللی و بیست و سومین همایش بهداشت محیط در رابطه با برخی محورهای جدید همایش بالاخص محور های “بهداشت محیط؛ گذشته، حال و آینده “، “بهداشت محیط؛ آموزش عمومی و مسئولیت اجتماعی ” و “کارآفرینی، اشتغال و تجاری سازی خدمات در بهداشت محیط” و نحوه مشارکت شرکت ها در همایش می باشد. لطفا ملاحظه بفرمایید.

https://www.aparat.com/v/YJSkV

 

خروج از نسخه موبایل