نمایشگاه تخصصی مجازی
بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و انرژی

منشور اخلاقی نمایشگاه مجازی باما

منشور اخلاقی نمایشگاه مجازی باما HSEE:

توسعه اشتغال و کارآفرینی فارغ­التحصیلان رشته­های مختلف دانشگاهی مورد توجه و اهتمام می­باشد. خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق داد تا با طرح ایده نمایشگاه مجازی باما بتوانیم به دنبال ارتباط بین واحدهای درسی گذرانده شده توسط دانشجویان رشته­های مختلف مرتبط با HSEE و مشاغل و شرکت­های فعال در کشور باشیم و ان شاالله از این طریق بتوانیم گامی در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی جوانان این سرزمین برداریم.

با عنایت به رسالت و آرمان­های نمایشـگاه مجازی باماHSEE ، در مجموع منافع سه گروه هدف زیر در نظر گرفته شده است:

1- دانشجویان و دانش­آموختگان رشته­هاي مرتبط: اعتقاد ما بر این است که اگر دانشجویان و دانش­آموختگان گرایش­هاي مختلف رشته­های بهداشت محیط، محیط زیست، ایمنی صنعتی، بهداشت حرفه­ای، HSE، مهندسی انرژی، ارگونومی، مدیریت بحران، سلامت در بلایا، آموزش بهداشت، عمران آب و عمران محیط زیست، اکولوژی انسانی و ... به نحوي مطلوب با این سایت، محتویات و اهداف آن آشنا شوند، می­توانند دانش تئوري خود را از طریق ارتباط با شرکت­ها و مؤسسات ارائه­دهنده خدمات (گروه دوم) و گیرندگان خدمات (گروه سوم) به تجربه و ارتباطات کاري تبدیل نمایند.

2- شرکت­ها و مؤسسات فعال در حوزه­هاي بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژي: بدیهی است معرفی شرکت­ها و مؤسسات فعال در حوزه های مرتبط با HSEE می­تواند در توسعه بازار آنها مؤثر باشد.

3- کلیه صنایع، اماکن اداري و تجاري و حتی اقشار مختلف جامعه: این گروه جهت تأمین نیازهاي خود در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژي، گزینه­هاي متعددي را پیش روي داشته و لذا می­توانند سریع و مطمئن، کالاي مورد نیاز خود را با کیفیت بهتر و هزینه­هاي کمتر تهیه نمایند.

با توجه به اینکه رسالت و آرمان اصلی این نمایشگاه، توسعه اشتغال، کارآفرینی و آشنایی با فرصت­های شغلی برای دانشجویان و فارغ­التحصیلان بیش از 15 رشته تحصیلی است، لذا شرکت­ها، مؤسسات، فروشگاه­ها، انجمن­­ها، کانون­ها، NGO ها و اشخاص فعال در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی معرفی و تبلیغ می­شوند. اطلاعات نمایش داده شده در صفحه تبلیغاتی هر شرکت، فروشگاه و ... جهت دست یابی به این هدف از طرق زیر گردآوری شده است:

  1. اطلاعاتی که توسط شرکت­ها، فروشگاه­ها، انجمن­­ها، کانون­ها، NGO ها و اشخاص حقیقی در این سایت، ثبت می شود. این اطلاعات می­تواند شامل نام شرکت، زمینه فعالیت، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره­های تماس، لینک فروشگاه، آدرس شبکه­های مجازی، آدرس وب سایت، بارگذاری لوگو، تصاویر مرتبط، کاتالوگ، رزومه و معرفی محصولات باشد.
  2. اطلاعاتی که توسط کارشناسان پشتیبانی نمایشگاه باما و با توافق شرکت­ها، فروشگاه­ها، انجمن­­ها، کانون­ها، NGO ها و اشخاص حقیقی در سایت ثبت می­شود. این اطلاعات شامل نام شرکت، زمینه فعالیت، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره­های تماس، لینک فروشگاه، آدرس شبکه­های مجازی، آدرس وب سایت، بارگذاری لوگو، تصاویر مرتبط، کاتالوگ، رزومه و معرفی محصولات می­باشد.
  3. اطلاعاتی که کارشناسان پشتیبانی نمایشگاه باما از طریق محتوای وب سایت شرکت­ها و ... ثبت می­کنند. این بخش صرفاً مربوط به شرکت­هایی است که دارای وب سایت می­باشند. اطلاعات ثبت شده این بخش شامل نام شرکت، شرح مختصر زمینه فعالیت شرکت، آدرس (فقط نام استان)، لینک باما، آدرس وب سایت، لوگو و تصاویر موجود در سایت می­باشد.

قابل توجه کلیه شرکت­ها، فروشگاه­ها، مؤسسات، انجمن­ها، کانون­ها، NGO ها و اشخاصی که معرفی و تبلیغات آنها در سایت جامع نمایشگاه مجازی باما موجود است:

  1. در صورت عدم تمایل به حضور در سایت جامع نمایشگاه مجازی باما، خواهشمند است از طریق شماره تماس­های موجود در بخش پشتیبانی سایت، عدم تمایل خود را اعلام فرمایید تا در اولین فرصت صفحه تبلیغاتی معرفی شما حذف گردد. 
  2. با توجه به اینکه صفحه تبلیغاتی موجود در سایت قابل ویرایش و توسعه می­باشد و امکان بارگذاری رزومه، کاتالوگ و معرفی محصولات و خدمات وجود دارد، لذا در صورت تمایل به حضور تبلیغاتی بهتر و کامل­تر، می­توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.